Tuesday, May 23, 2023

Cara Nak Dapatkan Vitamin Shaklee Percuma

Assalamualaikum sahabat Cha semua🦋

Alhamdulillah kita masih diberi peluang bernafas di muka bumi ini❤️. Terima kasih Allah untuk nikmat kesihatan yang Kau berikan kepada kami semua. 

Apa khabar semua? Cha baru recover dari batuk dan selsema.  Dah sihat ni kena la cari masa untuk ber’me-time’. Nak healing orang kata🫣. 

Healing di Spa🫣

Nikmat kesihatan ni bila Allah tarik, seksa dia ya ampun. Tuhan sahaja yang tahu. Tapi kita anggap ianya satu peringatan supaya kita lebih mengingatiNya. Yang penting kita usaha, ikhtiar dan tawakal. 

Salah satu ikhtiar adalah dengan pengambilan suppliment. Cha faham ini bukanlah pelaburan yang mudah kerana ianya melibatkan kos. Tapi jika kita tahu jalan dan berusaha insyaAllah kita mampu. 

Salah satu cara ialah dengan menjadi ahli Shaklee. Kalau anda belum mendaftar sebagai ahli boleh daftar di sini. Tapi jika anda sudah mendaftar dan keahlian tamat tempoh sila rujuk entry Cha sebelum ini di sini.

Bila kita dah jadi ahli Shaklee, kita boleh membeli supplement Shaklee dengan harga ahli iaitu harga yang lagi murah dari pasaran. Selain itu kita akan dapat cash rebate.Cash rebate itulah yang kita akan gunakan untuk beli supplement lagi dan lagi dan lagi. Haaa nampak tak?kita tak perlu keluarkan duit kita sendiri untuk beli supplement. Tapi Shaklee sendiri yang bayarkan untuk kita. Jadi ianya percuma☺️

Semakin banyak pembelian, semakin banyak cash rebate yang kita akan dapat. Lagi-lagi kalau kita dapat bina bisnes dengan Shaklee. Boleh dapat dua hingga lima angka pendapatan tau. Baca juga entry Cha berkenaan bisnes Shaklee di sini.

Selain itu, kadang-kadang Shaklee ni suka buat promosi gila-gila. Masa promosi ni lah kita kena grab sebab memang jimat banyak. Kadang-kadang tak masuk akal promonya sebab kita boleh dapat barang percuma terus. Jimat ratus-ratus pula. Tak percaya? Meh Cha tunjuk promo bulan ni yang terlajak murah!

Promo Set Rahmah : 
Harga Promo : RM 99 untuk Vita-C + ESP
Jom kita lihat harga kalau tiada promo :
Vita-C RM 92, manakala ESP pula RM139
Jumlah untuk 2 barang ini jika tiada promo RM231

Jadi, beli Set Rahmah ni macam dapat ESP percuma kan?

Lebih perkongsian mengenai Promo Rahmah di sini.

Nak tengok lagi tak?

Promo Youth :
Harga promo untuk Serum + Gel Mask + Clay Mask RM337
Harga jika tiada promo,
Serum RM337 + Gel Mask RM121 + Clay Mask RM121
Jumlah RM579 ( jimat RM242 ) 
Seronoknya dapat barang percuma harga ratus😍





Dan banyak lagi promo menarik sepanjang May2023 di sini.

Seronok kan tengok promo-promo macam ni. Dapat cash rebate, dapat barang percuma. Jom jadi ahli Shaklee sekarang supaya anda tak terlepas perluang untuk dapatkan promo-promo menarik ini❤️

Baca juga perkongsian sahabat Cha mengenai vitamin Shaklee di sini.

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#ShakleeBentong
#Shakleebychacha


Jumpa lagi,

XO,
noora_aycha
Your Trusted SID
WhatsApp : Hai Cha


No comments:

Post a Comment